οι απόψεις / οι προτάσεις / οι δημοσιεύσεις
Αναρτώνται σημειώματα με τις σκέψεις / ιδέες / απόψεις / προτάσεις τόσο για την επιστήμη της φυσικής και την εκπαίδευση στη φυσική, όσο και την κατεύθυνση και τις δράσεις της Εταιρείας μας. Τα σημειώματα είναι δυνατόν να αφορούν στις θεματικές: η επιστημονική έρευνα, η πρωτοβάθμια εκπαίδευση, η δευτεροβάθμια / γυμνασιακή εκπαίδευση, η δευτεροβάθμια / λυκειακή εκπαίδευση, οι εισαγωγικές εξετάσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, η τριτοβάθμια εκπαίδευση, οι δράσεις της Εταιρείας ή και άλλες. Σε μερικές περιπτώσεις, κάποια σημειώματα παραπέμπουν σε δημοσιευμένες εργασίες.
Προτείνεται τα σημειώματα να είναι συνοπτικά αφού δίνεται η δυνατότητα να παραπέμπουν σε εκτενέστερα κείμενα ή εργασίες, αποστέλλονται δε στο info@εεφεε.gr και αναρτώνται με τη σειρά που λαμβάνονται.
- «Δύο Προτάσεις …», Γεωργ. Θεοφ. Καλκάνη
- Συνέντευξη Γ. Θ. Καλκάνη στην ΕΡΤ
- «Από την Επιστημονική – Εκπαιδευτική Μέθοδο με Διερεύνηση στον Ορθολογικό Τρόπο Σκέψης / στον Ορθολογισμό», Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης
- «Ο Εκπαιδευτικός (και) Παιδευτικός Χαρακτήρας των Πανελλήνιων Διαγωνισμών «Αριστοτέλης»», εεφεε
- «Η Εταιρεία Φυσικής επισημαίνει τα βασικά σημεία και τις προϋποθέσεις του Διαλόγου για το Λύκειο», εεφεε
- «Το Λύκειο πρέπει να γίνει Ελκυστικό και Παραγωγικό – Η περίπτωση της Φυσικής», Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης
- «Ο Λυκειακός Πειραματισμός (;) στη Φυσική – Διαπιστώσεις και Προτάσεις», Ουρανία Γκικοπούλου
- «Εμβαθύνοντας στη Φυσική του Λυκείου», Παναγιώτης Τσάκωνας
- «Φυσικές Επιστήμες για Όλους – Προς ποια Κατεύθυνση χρειάζονται Αλλαγές στα Προγράμματα Σπουδών Φυσικών Επιστημών», Χαρά Κιουρή
- «Η Κβαντική Μηχανική ως Μάθημα στο Λύκειο; – Μια αξιολογημένη Πιλοτική Εφαρμογή», Αλέξανδρος Κατέρης, Μιχάλης Πατσαλιάς
- «Η Επιστημονική Έρευνα προσιτή σε όλους – Η μετάφραση στα ελληνικά του άρθρου του A. Einstein για τις Εξισώσεις του Βαρυτικού Πεδίου», Βασίλης Καράβολας
- «Τρία Επίκαιρα Θέματα των Προγραμμάτων Σπουδών της Φυσικής», Γεώργιος Πολυζώης
- «Fractals: Μια περιήγηση στον κόσμο, τον μικρό, τον μέγα! Και τον κόσμο αυτόν ανάγκη να τον βλέπεις και να τον λαμβάνεις…», Κωνσταντίνος Ευταξίας
- «H Φυσική «μαγεύει» (;!)», Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης
- «Επιστημονική Έρευνα και Εκπαιδευτική Διαδικασία – Περιβάλλον και Αισθητήρες (1-σημείο δρόσου)», Ανδρομάχη Τσίρου
- «Επιστήμη και Εκπαίδευση – Παίζοντας με τα Πρωτόνια στο CERN και το Σχολείο», Τίνα Νάντσου
- «Ένα Τηλεσκόπιο, ο «Μικρός Πρίγκηπας», που θα παρατηρεί τον ουρανό και θα εμπνέει, Αναζητείται…», Εμμανουήλ Αποστολάκης
- «Προτάσεις βελτιστοποίησης / επέκτασης δράσεων της εεφεε», Σταύρος Παπαγεωργίου
- «Τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών Φυσικής Λυκείου του 2014», Γεώργιος Παυλικάκης
- «ΙδιοΚατασκευές στον Εκπαιδευτικό Πειραματισμό – Η περίπτωση του Έξυπνου Πίνακα», Κωνσταντίνος Μιτζήθρας
- «Ενδιαφέρομαι, Υποθέτω, Πειραματίζομαι, Συμπεραίνω, Εφαρμόζω – Μια βέλτιστη εφαρμογή», Δέσποινα Ιμβριώτη, Δημήτριος Αθανασιάδης
- «Η Διδασκαλία της Φυσικής πίσω από τα Σχολικά Βιβλία», Χρήστος Τρικαλινός
- «Εμπειρίες από τους Διαγωνισμούς και τις Ολυμπιάδες Φυσικής – Προτάσεις», Ευστράτιος Καπότης
- «Φυσικοί εκτός Φυσικής – Φυσικοί υπάρχουν παντού», Ράνια Σκορδίλη
- «Προτάσεις για τη δομή της Δευτεροβάθμιας και Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης», Μάνος Δανέζης
- «Τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών Φυσικής και οι Οδηγοί Εκπαιδευτικού Α’, Β’, Γ’ Λυκείου του 2014» (τα πλήρη κείμενα)
- «Ο συστηματικός πειραματισμός στη Φυσική στο Λύκειο – Η περίπτωση της «εργαστηριακής αναφοράς» στο Πρόγραμμα Σπουδών του 2014″, Αλέξανδρος Κατέρης
- «H Εκπαιδευτική Δράση «Διάλογοι Φυσικής» της εεφεε», Αγγελική Στυλίδου
- «Πρόταση για τη Διδασκαλία της Φυσικής στο Λύκειο», Θοδωρής Παπασγουρίδης
- «Το περιεχόμενο και η αξιολόγηση της Φυσικής στις Πανελλήνιες Εξετάσεις», Ανέστης Χατζηιωακειμίδης
- «Δυσκολίες μετάβασης των πρωτοετών φοιτητών από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στα Τμήματα Φυσικής», Βασίλειος Μιχαλόπουλος
- «Η διδασκαλία της Φυσικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και ο ρόλος των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων», Λαμπρινή Παπατσίμπα
- «H Αναζήτηση Επιστημονικών / Εκπαιδευτικών Δημοσιεύσεων», Ευστράτιος Καπότης
- «Εκπαιδευτικά Σενάρια με θέματα από τις Φυσικές Επιστήμες / τη Φυσική – Η πλατφόρμα «ΑΙΣΩΠΟΣ»», Μιχάλης Καλογιαννάκης
- «Προτάσεις για σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων, για τη σχολική εκδοχή της επιστημονικής γνώσης, για επιμορφωτικά σεμινάρια και για προγράμματα παιδαγωγικής επάρκειας – Από τις ΤΠΕ στο STEM», Σαράντος Ψυχάρης
- «H Τράπεζα Θεμάτων Φυσικής του 2014 – Η Ακύρωση, η Δικαίωση», Γεώργιος Ιωαννίδης
- «Συστηματικός και Πραγματικός Εκπαιδευτικός Πειραματισμός στη Φυσική – Προτάσεις», Νίκη Χατζηκυριακού
- «Οι Όμιλοι Φυσικής στα Π.Π. Σχολεία αποδείχθηκαν δημιουργικά Προγράμματα και προτείνεται η γενίκευση τους σε όλα τα Σχολεία», Αικατερίνη Ριζάκη
- «Πρόταση Δημιουργίας Ερωτηματολογίων για το μάθημα Φυσική–Αστρονομία», Γκρέτα Μεταξά
- «Ελλείμματα Φυσικής μεταξύ γ’ Λυκείου και Πανεπιστημίων – Πειραματική Διαδικασία και Ηλεκτρομαγνητισμός – Λύσεις, Προτάσεις», Κορίνα Διγαλάκη
- «Η Φυσική στο Λύκειο και στο Πανεπιστήμιο – Μαθηματικά και Ηλεκτρομαγνητισμός – Μια Πρόταση για τον Διαγωνισμό «Αριστοτέλης»», Άρης Κουμπλής
- «Σκέψεις για το Σχολείο του Αύριο – Για μια Παιδεία Νέων Οριζόντων», Μάνος Δανέζης
- «Η … 4η Λυκείου (ή με τι εφόδια και νοοτροπίες μας έρχονται οι Πρωτοετείς μας στο Πανεπιστήμιο και τι μπορεί να γίνει)», Ανδρέας Καραμπαρμπούνης
- «… οι άλλες όψεις του «ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ» του 2017″, Γεώργιος Πολυζώης
(οι αναρτήσεις συνεχίζονται)
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.