Αβερωφείου Γυμνασίου – Λυκείου Αλεξάνδρειας

Αβερωφείου Γυμνασίου – Λυκείου Αλεξάνδρειας

Η Εταιρεία Φυσικής ανακοινώνει με ιδιαίτερη ευχαρίστηση ότι μαθητές του Αβερωφείου Γυμνασίου – Λυκείου Αλεξάνδρειας της Ελληνικής Κοινότητας Αιγύπτου υπέβαλαν δηλώσεις συμμετοχής –που έγιναν προφανώς…

περισσότερα →
Ανάρτηση Ενδεικτικών Θεμάτων

Ανάρτηση Ενδεικτικών Θεμάτων

Πανελλήνιοι Διαγωνισμοί Φυσικής «Αριστοτέλης» 2017 και Διεθνής Ολυμπιάδα Φυσικής 2017 – Ανάρτηση Ενδεικτικών Θεμάτων   Αγαπητοί/ές Συνάδελφοι, σας ανακοινώνουμε ότι ενδεικτικά θέματα των Πανελλήνιων Διαγωνισμών…

περισσότερα →
Καινούργιος Ιστότοπος

Καινούργιος Ιστότοπος

Καλώς ήρθατε στον καινούργιο ιστότοπο της Ελληνικής Εταιρείας Φυσικής για την Επιστήμη και την Εκπαίδευση.  

περισσότερα →
οι ανακοινώσεις

οι ανακοινώσεις

Στην κατηγορία οι ανακοινώσεις μπορείτε να βρείτε τις ανακοινώσεις της Ελληνικής Εταιρείας Φυσικής για την Επιστήμη και την Εκπαίδευση.

περισσότερα →
το δίκτυο

το δίκτυο

Στην κατηγορία το δίκτυο μπορείτε να βρείτε όλες τις πρόσφατες ανακοινώσεις για το «δίκτυο φυσικής» που έχει δημιουργήσει η Ελληνική Εταιρεία Φυσικής για την Επιστήμη…

περισσότερα →
οι διάλογοι

οι διάλογοι

Στην κατηγορία οι διάλογοι μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για την εκπαιδευτική δράση «Διάλογοι Φυσικής» για το σχολικό έτος 2016-2017.

περισσότερα →
οι διαγωνισμοί

οι διαγωνισμοί

Στην κατηγορία οι διαγωνισμοί φυσικής μπορείτε να βρείτε όλες τις πρόσφατες ανακοινώσεις σχετικά με τους διαγωνισμούς που διοργανώνει η Ελληνική Εταιρεία Φυσικής για την Επιστήμη και…

περισσότερα →
οι ολυμπιάδες

οι ολυμπιάδες

Στην κατηγορία οι ολυμπιάδες μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για προηγούμενες και μελλοντικές Ολυμπιάδες Φυσικής.

περισσότερα →
οι δημοσιεύσεις

οι δημοσιεύσεις

Στην κατηγορία οι δημοσιεύσεις αναρτώνται τίτλοι και περιλήψεις δημοσιεύσεων που αφορούν σε ερευνητικές προσπάθειες και ευρήματα της επιστήμης της φυσικής ή και σε ερευνητικές προσπάθειες…

περισσότερα →
οι απόψεις / οι προτάσεις

οι απόψεις / οι προτάσεις

στην κατηγορία οι απόψεις / οι προτάσεις φιλοξενούνται άρθρα ερευνητών και εκπαιδευτικών.

περισσότερα →